Vállalkozások számára ez az a kötelezettség mely a legtöbb változtatást élte meg az utóbbi időben. A vonatkozó jogszabályok igen bonyolultak, nehéz kiigazodni a rendeletek útvesztőjében. A jogszabályok nem megfelelő alkalmazása súlyos bírságot vonhat maga után, viszont a kedvezmények ismeretének hiánya is kedvezőtlen lehet az Ön pénztárcájára nézve. Fontos, hogy Önnek szakmailag felkészült ügyintéző végezze bér- és társadalombiztosítási ügyeit.
Könyvelőirodánk az alábbi bér- és munkaügyi szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére
- Dolgozók be- és kijelentése
- Bérszámfejtés
- Társadalombiztosítási ellátások (táppénz, CSED, GYED, GYES) ügyintézése
- Bevallások elkészítése, beküldése
- Munkaszerződés, munkaköri leírás elkészítése
- Munkaüggyel kapcsolatos nyilvántartások vezetése (szabadságlista)
- Munkaügyi statisztikák elkészítése
- Tagok és vállalkozók bevallásainak elkészítése
- Hatósági adatszolgáltatások
- Külföldiek magyarországi munkavégzésével kapcsolatos ügyintézés
A hatályos munkaügyi- és társadalombiztosítási törvények figyelembevételével naprakészen intézzük bér- és munkaügyeit. Békés megyei irodánkban azokat a leendő ügyfeleket is várjuk, akik kimondottan csak a bér- és munkaügyi szolgáltatásainkat szeretnék igénybe venni.
Fontos lehet az Ön számára
- Dolgozókat munkakezdés előtti napon, de legkésőbb a munkába állás előtt kötelező bejelenteni a NAV felé (az alkalmi munkavállalókat is).
- 2016. január 01-től kötelező elkérni az újonnan belépő szakképzett dolgozó szakképzettségét igazoló dokumentumait, melyről a NAV felé adatot kell szolgáltatni.
- A dolgozó munkaidő nyilvántartását (jelenléti ív) mindig naprakészen kell vezetni, és legkésőbb a hónap végén (vagy a munkaviszony hóközi megszűnésekor) a dolgozóval alá kell íratni.