BÉRSZÁMFEJTÉS

Vállalkozások számára ez az a kötelezettség mely a legtöbb változtatást élte meg az utóbbi időben. A vonatkozó jogszabályok igen bonyolultak, nehéz kiigazodni a rendeletek útvesztőjében. A jogszabályok nem megfelelő alkalmazása súlyos bírságot vonhat maga után, viszont a kedvezmények ismeretének hiánya is kedvezőtlen lehet az Ön pénztárcájára nézve. Fontos, hogy Önnek szakmailag felkészült ügyintéző végezze bér- és társadalombiztosítási ügyeit.

Könyvelőirodánk az alábbi bér- és munkaügyi szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére

  • Dolgozók be- és kijelentése
  • Bérszámfejtés
  • Társadalombiztosítási ellátások (táppénz, CSED, GYED, GYES) ügyintézése
  • Bevallások elkészítése, beküldése
  • Munkaszerződés, munkaköri leírás elkészítése
  • Munkaüggyel kapcsolatos nyilvántartások vezetése (szabadságlista)
  • Munkaügyi statisztikák elkészítése
  • Tagok és vállalkozók bevallásainak elkészítése
  • Hatósági adatszolgáltatások
  • Külföldiek magyarországi munkavégzésével kapcsolatos ügyintézés

A hatályos munkaügyi- és társadalombiztosítási törvények figyelembevételével naprakészen intézzük bér- és munkaügyeit. Békés megyei irodánkban azokat a leendő ügyfeleket is várjuk, akik kimondottan csak a bér- és munkaügyi szolgáltatásainkat szeretnék igénybe venni.

 

Fontos lehet az Ön számára

  • Dolgozókat munkakezdés előtti napon, de legkésőbb a munkába állás előtt kötelező bejelenteni a NAV felé (az alkalmi munkavállalókat is).
  • 2016. január 01-től kötelező elkérni az újonnan belépő szakképzett dolgozó szakképzettségét igazoló dokumentumait, melyről a NAV felé adatot kell szolgáltatni.
  • A dolgozó munkaidő nyilvántartását (jelenléti ív) mindig naprakészen kell vezetni, és legkésőbb a hónap végén (vagy a munkaviszony hóközi megszűnésekor) a dolgozóval alá kell íratni.